Uzymom Ya bende size bir şey soracağım.
Bekarlıktan evlenene kadar adet duzenlizliklerim vardı . Ve doktora gittiğimde yumurta tembelligi polikistik över var demişti. Evlendim 2. Ay doktora gittim doktor adet tarihimi sordu 4 gün vardı adetime. Ve bana yumurtaların çatlaması gerekirken seninkiler buyumemis bile dedi oda pko dedi çocuk istersen tedavi falan dedi. Git bidahaki adetinde gel dedi ve bana iğne verdi yoğun enfeksyon var diye. Neyse iğneler ağırdı ama kullandım 5 tane. Sonra adet olmadım 1 ay sonra gittim hamileydim 🤷 şimdi bende varmı yokmu nedir ne değildir? Böyle bir şey olabilir mi yoksa yanlış tanı mi kondu bana