Efem123 Canan_sezer benim bebeğimde süt gelince güzelce içiyor bazen gün içinde sürekli emdigi için aksam olunnca sütüm kalmıyor dolmuyor busefer emmek istiyor süt gelmeyince ağlıyor surekli bırakıyor memeyi tekrar istiyor tekrar ağlıyor sinirleniyor
Aysin3838 Canan_sezer o oluyor arada canım benim çocuğumda öğlen ve akşam belirli saati var ozaman ağlıyor öyle hiç şaşmaz hergun öyle bryaz gürültü açıp yatiriyorum uyuyor biraz sonra rahatliyor
Canan27 Canan_sezer mrb post yeni okudum benim bebeğim 3 ay 27 günlük aynı durumdayım şuan nasılsınız geçyr mu merak ettim
Canan_sezer Canan27 bugün tam 8 gün oldu biraz daha sakin şuanda ama acıkıyor meme alıyor bu seferde meme ağzında deliriyor kafayı yemek üzereyim
[silindi] Canan_sezer 2 ay 22 günlük benimki de öyle her ne kadar gazı yok kakasını daha yeni yaptı desem de gündüz içerken mutlaka oluyor rahat emziremiyorum yerinde durmuyor en son poposuna pış pış yapıyorum o şekilde biraz duruyor