Merhabalar arkadaşlar. Uyku ile basım büyük dertte. Bebeğime ufak çaplı uyku eğitimi vermeye çalıştım ama asla ise yaramadı nerede yanlış yapıyorum asla anlayamıyorum uyku eğitiminden anlayan varsa lütfen yardım etsin 😭 bebeğim 5 buçuk aylık sabah 8 de kaldiyorum iki saat uyanık tutup ilk uykusuna yatırıyorum ilk uykusunu iki saat uyursa mucize genelde daha az uyuyor araya iki saat daha koyup ikinci uykusuna yatırıyorum onu da bir buçuk saatte tutmaya çalışıyorum üçüncü uykusunu da 45 dakikayı asla geçirmiyorum yani özetle 6 dan sonra asla uyutmuyorum ki bu aralar 1. 2. 3. Uykuları neredeyse yarımşar saat uyuyor. Asil sorun şu ki gündüz uykularını az da uyusa çok da uyusa gece 12 buçukta uyuyor kafayı yicem artık. Bu saati asla 9 a çekemiyorum. Bazen gece 9 da uyutorum bir saat sonra uyanıp tekrar 12 bucuga kadar uyumuyor. Artık ne yapacağımı şaşırdım. Hani gündüz uykularından birini uyutmayayim desem o zaman da aşırı ağlıyor huzursuz oluyor. Şaştım kaldım. Gaz sorunumuz yok bu arada. Lütfen yardım edin 😭