Sefaserpil Oğlum 2 yaşında kahvaltı yaparken kefir sevdiği i in içer hergun acaba iyi mi sizce faydası vs nasıl ya
Aselbuk cok iyi tabimide icirin bagisiklik sistemi gucleniyo kizim korona oldu onun sayesinde atlatti diyebilirrim .babasi meyveli aliyodu oldugugu gibi iciyo hic kisitlamadim cogunun zarari yok bol bol icirin gunde 1 tane yeter