Bebeğim 4buçuk aylık banyo yaptırırken korkmuyordu ağlamuyordu neden oldu bilmiyorum son iki üç banyodur aşırı derecede ağlıyor su sıcaklığı falanda gayet normal seviyede dikkatini çekmek içinde her türlü şeyi yapıyorum ağlamaması için ne yapabilirim tavsiyelerinize ihtiyacım var😕