Merhaba.Aranuzda belki bilen başına gelen vardır diye düşünüyorum yatak odasındaki dolabımda giysilerim o kadar kötü kokuyor ki anlatamam.belirteyim titiz biriyimdir dolap içlerini hep temiz tutarım yumuşatıcı zaten bayılarak kullanırım.ama iki gün sonra giydiğimde inanılmaz ağır tarif edemediğim bi koku oluyor kıyafetlerde öyle ki bi kaç parçayı atmak zorunda kaldım dolabı sildim çamaşır makinesini temizledim yok gitmiyor o ağır koku.sanki 30 senedir beklemiş kumaş gibi kokuyor .başına gelen var mı ne yapmalıyım