Kerimgoktug sarılık demek için tabiki de doktorunuza danışın ama benim bebeğimde ilk doğduğunda sarılık olmuştu doktora gittiğimizde doktorumuzun önerisi kalın giydirmemek ve çok sıcak ev ortamında tutmamak oldu çünkü daha fazla uyku yaptığını bebeğin uyanmak istemediğini söyledi ve çok sık beslememizi söylemişti çok fazla uyuduğu için kan şekeri düşüyordu ve uyanmak istemiyordu dolayısıyla Aralık ayında doğmuştu tamda kıştı evi daha serin hala getirdik ve çok fazla sarıp sarmalamıyorduk bir süre sonra geçti naçizane önerim ama önce doktorunuza danışın bence sarılık demek için ama geçen bir durum olduğu için endişeye kapılmayın birde çok sık emzirin veya mama veriyorsanız mama ile besleyin bu süreçte ben bu şekilde yol izlemiştim