Nurrg ay nerden bulcam iyice tedirgin oldum 😞 güneş kremini evden çıkmadan sürerim denizden çıkınca tazelerim hemen. Denizden çıkınca da normal şort tişört giydiririm 2 günlüğüne gidiyoruz şimdi pek masraf etmek istemiyorum. Mayo bezlerede baktım bedenleri küçük oluyormuş yorumlarda öyle yazıyor 4 numara premium care kullanıyoruz ben şimdi mayo bezi 4 mü alayım 5 mi