Cancansmom dogumdan sonra az bi sıvı kalmış doktor emdirdikce gecer dedi ama ne kadar cok emdirsemde ordaki şiş kısım gecmedi ama korseyi takınca sanki daha bi şişlilk toplandı oraya bugun sertti bide hayır dikiş yerimin agrısından dolayı takmadım 2-3 hafta 1 ay oldu yeni takıyım yavaştan başlayım dedim 10 gün sonra 40 ımız cıkıcak o zaman kontrolüm var inşAllah bişey yoktur