Ya kızlar bebeğim on üç aylık uzun zamandır akşam yemeği yediremiyorum ne yemek olduğu hiç önemli değil iki kaşık alıp geri tükürüyor sonra da çok uykusu var ama aç diye uyumuyor şu an bile uyumadı ben de ona muhallebi Ya da çorba yapıyorum yesin öyle yatsın karnı doysun diye bu yanlış mı ya da ne yapmam lazım çok yoruldum her gece saatlerce uğraşıyorum