Merhabalar annişler şimdi doktorum bana ilk önce meyve ile başladı dedi ama kafamda soru işaretleri var meyve tatlı ve yemesi onun için daha zevkli ama sebze öyle değil ilk başta meyve verirsem sebzeye geçince yememezlik yapması olabilir diye düşünüyorum. Ayrıca çevremde ki bir çok insan ilk tadımlara sebze ile başlıyor nasıl bir yol izlemeliyim tecrübeli anneler bana bir yardım ediversin