S-naz turansmom canım ben kızıma kanz ın açık gri fileli park beşiğini aldım iki senedir yatıyo hem geniş rahat hem çift katlı oldukça kullanışlı sağlam şiddetle tavsiye ederim
bikerem turansmom ikinci besik olarak chicco lulababy kullaniyorum. Diger besigi (cilek mobilya) kadar kullanisli
anestod Bende kanz pretty var ama hiç memnun değilim. Çok gicirdiyor. Arkadaşım sunny Baby kullanıyor aşırı memnun fiyatı da uygun.
turansmom anestod Evet 700 lira gibi bir fiyatı var, uygunda. Acaba saglam mıdır? Tam model ismini biliyor musunuz birde?
turansmom Saitkereminannesi O biraz bize pahalı canım malesef, bir besiğimiz var zaten. Odada yapmayı düşünüyorum 6 7 ay idare etsin istiyorum sadece çok pahalı olmasin o yüzden. Tesekkür ederim yinede🥰
Kbrbydk turansmom https://www.civilim.com/kanz-belle-plus-oyun-parki-70x110-cm-gri-kz-8300 bundan canım o değil
anestod Valla bebisi şuan 21 aylık gayet memnun sunny Baby den. Hiç gıcırdama yok. Benimki haşır huşur ses çıkarıyor sürekli çocuk gicirditan uyuyamiyor.
Bircorekannesi turansmom Park yatak, Pierre Cardin mint yeşili 🤗memnunduk ama oğluş yanımızda yatmak istiyor
turansmom Bircorekannesi Yaaa bizimde öyle ama bugun komsunun park besiginden cikmak istemedi, zor aldım🤷♀️
aminegunes24 turansmom ben de beneto kullanıyorum kızım 2 yaşına kadar yattı hiç beşikten düşmedi oğlum 9 aylık döne döne uyuyor hiç düşmedi çok kullanışlı tavsiye ederim🥰
Bonnusimo turansmom https://ty.gl/txlo1xvfb sunny baby kullanıyorum canım cok memnunum suanlık cokta uyyguna almştım 6bucuk aylık kızım
turansmom Bonnusimo Aa bende buna bakiyordum galiba görsel acilmadı ama la vita yazıyor orada. Peki en alt kademeye iniyor mu?