Zehra3737 Merhaba galactogo sut arttirici kullanan var mi ise yariyor mu veya sizin kullandiginiz var mi?
Zehra3737 Bestlak kullaniyorum suan ama faydasi yok gibi.Günde 1 bardakda rezene iciyorum fazlasi zararliymis duyduguma gore fazla icemiyorum.humana ve promalt anne icecegi kullandim.Onlarda beni tatmin etmedi acikcasi
Ayse_54 Ben başta bestlak kullandım hatta süt stokladım buzlupa sonra düzelince bıraktım bu ara strese tirdim azalınca yine aldım dğzeldi 😂👍🏻
Zehra3737 Yetmiyor mu diye kafama takarsam mama veriyorum ama kafama takmazsam vermiyorum.psikolojik sanirimm bazen yetmiyomu psikolojisine giriyorum