Nareee 2 buçuk aylık bebeğim var dişlerim apse yapmış antibiyotik kullanmam gerekiyor sıkıntı olur mu bebeğe zararı var mi
Nurcan03 Nareee sıkıntı olmaz doktor zaten ona göre yazmıştır. Ben bebeğim 2-3 haftalıkken mastit nedeniyle kullandım. Hatta serum şeklinde verildi.
ma9419 Nareee 5 aylıktı ama emzirme döneminde bebeğe geçse de zarar vermeyen gruptan yazıyo doktorlar. Bi sıkıntı olmaz bence