Deneyimsizanne Anne4 1 ay mış bende tanıdık eczacıya sormuştum, daha üzerinden iki kaşık aldığımız mamayı bir süredir kullanmadığımızdan atmak zorunda kaldım bende.
Bebegimm1 Anne4 bazı mama da 3 hafta yazıyor bazilarinda 4 hafta yazıyor biberondaki mama da 1 saat icinde vermek gerekli kutunun arkasinda yazıyor