Merhaba hanimlar kizimin saclari cok zayif ve tokayi çıkarınca tarayinca dökülüyor. Ben aktar’a danıştım güçlendirici yağ varmi diye. Sampuan degistirdiniz mi dedi son zamanda hayir dedim dogdu dogali ayni kullanirim keza küçük kizimda ayni şampuan kullaniyor onun saçında vir problem yok. Aktar abla dedi 2.5 yasinda cocugun sac dokulmesinde bir vitamin eksikligi veya hastalik sebep olabilir bilgili bir aktar öyle siradan degil bildigimiz biri. Aklima takildi gün içinde enerjisi ve tuvalet yapimi iyi diye takmiyordum ama bebekliginden veri istahsiz balik yagi kullaniyorum fayda etmiyor takmiyordum ama adam söyleyince taktim kafaya doktora götüreceğim 2.5 yasinda 11 kilo kardesi 14ay kucuk 10 kilo. İcim rahat etmiyor. Tvde bi prof. Dinlemistim cocugunuz tuvalete düzenli geciyorsa büyük tuvaletine yani bağırsaklari calisiyorsa ve bitkin degilse enerjikse yemediginden korkmayin diyordu. Ama gerçekten yedigi seyler cok az nadir ce yeterince vitamin alamiyor. Uzun oldu ama sabahtan beri aklimda ya. Siz ne düşünüyorsunuz?