hulyaaa-123 Bebeği 1 2 yaşında olan anneler vardır belki onlarda zamanında kilolulardır ama şimdi bütün kilolar girmiştir falan ☺️ Benimki 6 aylık ve hala kilo alıyorum ne zaman gidecek güzel şeyler söyleyin mutlu olalım ❤️
Dygosmn1 hulyaaa-123 sen kendini ne zaman hazir hissedersen ozmn gider canim. emziren annelerde diyetisyen esliginde gayette guzel kilo veriyor .
Birannebirogul hulyaaa-123 şekeri ekmeği ve gece yemeği bırakırsan sgalikli beslenirsen verirsin Al bebisini koy arabaya yürüyüş yap evde lessie yap imkansız değil Bebiş ek gıdaya da baslicak zaten 🌝 hicbbirseyimkansız degil
leynanin_pembemantosuu hulyaaa-123 üzgünüm ama 8 buçuk aylık oğlum hiç gitmedi kilom tersine doğumdan sonra aldım alıyorumda