Ben 4 ayı bitirdikten sonra kullandım bi kaç kez yeni bitirdik 4 ayı ve bence 5-6 aylıkken falan daha iyi olur bence bu benim fikrim başını daha da kuvvetli sabit tutar etrafınıizler şuan da tutup bakıyo ama bence oturuş pozisyonundan dolayı en az 5-6 ay bu tamamen benim fikrim