MirzaAta Bebeğim cuma günü 7 aylık olacak ama maalesef ki henüz 6 ay aşısı yapılmadı çünkü aşı yokmuş ben ne yapayım başına böyle bu durum gelen varmı arkadaşlar. 6 ay aşısı eksik maalesef
BusraElaa MirzaAta ben 2 gün önce yaptirdim şansımıza kalan son aşıyı yaptilar bebeğime. Neden yok dedigimde doktorumuz nisan sonuna kadar olmicakmis sağlık bakanligi öyle demis canım.
ARZU83 MirzaAta Benimde bebeğim 7 aylık olacak bizde gittiğimizde aşıya hepatit b ile çocuk felci aşısı yoktu 10 gün sonra geldi aşılar yaptırdık.
MirzaAta 1 aydır yok ya bebek 7 aylık olacak yarın🤦♀️ umarım.bi cagresi bulunur biran önce ne diyelim