Mehtapdemir3510 yatak odası yatağın yanına olanlardan öneri alabilirmiyim yada elinde temiz varsa foto yüklerseniz alabilirim
ssnnmm Mehtapdemir3510 https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTNzrNQoTaRLhscwWuo3nvUfWh1cl4KZJ4MZQ&usqp=CAU benimki bundan çoook memnunum iyiki almışım diyorum
Berfinalya Mehtapdemir3510 benim var bebegim 5 bucuk aylık park yatak almak istiyorum yepyeni kutusuyla duruyo
AslihanElif Mehtapdemir3510 baby plus e bebeğin kendi markası doğduğundan beri kullanıyoruz 6 ay 21 günlük
Furug Mehtapdemir3510 tavsiyem besik modeli almaman..cocuk buyudukce kafa goz kalmiyor carpiyor elden cikartmaya bakiyorsun …basta 6aya kadr olanlardan ya da park yatak alip 6.ay sonrasi kendi yatagina gecirmen.ikea uzayabilen mesela.. Her sey tecrubeymis 😆
Berfinalya AslihanElif bende ama mecbur satıcaz 😂heryer bebek eşyası dolu kizim xurmuyo diye elektrikli salıncak aldim duruyo hersey duruyo kalabalık
AslihanElif Berfinalya aynı durum bendede var joie aldık bide kocaman 🤦🏻♀️ İlk bebem olduğu için saklamayı düşünüyorum hepsini 🥲🥲
Ayse_54 Mehtapdemir3510 ben meltembebekten küçük oval ahşap beyaz anne yanı beşiği aldım şuan 3 aylık iyiki almışım tekerlekli sallamalı freni var sallamak istemezsen aparatı var sallanmasın diye. Civinliği var . Ön kısmı aşşağıya iniyor yatağıma yapıştırıyorum her odaya taşınıyor
AslihanElif Berfinalya kutularını atmadım saklıcam herşey pahalanıyo sonra 😂😂 sorma e bebek 6 ayda çökertti benii 🤣🤣 canları sağolsun yinede 🥰🥰
AslihanElif Morfrenk favorilemişim ne kadarlık bebeğiniz kızım 6 ay 21 günlük deli yatıyor birazcık çocuum sıkışıp kaldı anne yanında 🥲
busrasilra14 Mehtapdemir3510 ben foto yuklemeyi bilmiyorum ama @ssnnmm bu arkadasin paylastigindan var bende de asiri memnunum kullanim acisindan. Salonda yattim ilk zamanlar orda da cok guzeldi hic siritmadi simdiyatak odasindayiz yine cok kullanisli
PortakalliKahve Mehtapdemir3510 ben vivense anne yanı almıştım ama çok uzun ömürlü gibi değil. 4-5 yaşa kadar diyor ama 7 aylık bebeğim enine boyuna çapraz her şekilde yatıyor büyüdükçe sığamayacak gibi geliyor bana 😂
Morfrenk AslihanElif 7. 5 aylık dehşet deli yatıyor benimki, yanının açılması çok hoş yataktan kalkmıyorum
Melek232020 https://www.hepsiburada.com/yoyko-exclusive-comfort-8-in-1-park-yatak-oyun-parki-gri-70-x-110-cm-p-HBV00000PWFZT?magaza=Hepsiburada&gbraid=0AAAAADOiRoafL58TQ9ecigZ3uAsqrbtgR&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&isFashion=true&gclid=EAIaIQobChMIqfrOwpXt8AIVdCB7Ch3XyQzpEAQYASABEgLZkPD_BwE Bebeğim üç aylık olduktan sonra bunu aldım. Aşırı memnunum canım özelliklerine bakarsan çok avantajlı bir ürün. Çantayla taşınabilme özelliğinede sahip. Bir alt kademesi daha mevcut tam park alanı olması için. Kızım dört yaşına gelene kadarda işime yarayacağını düşünüyorum inşallah. Tavsiye ederim mutlaka. 🌺