Frauz Bazısının az, mesela ben, bazısının hiç gelmiyor. Ben de denedim sağdım, ettim sağdıkça daha beter çocuk isteyince süt olmuyordu, biberonla versem memeye küsüyor falan. Benim kızım sarılık oldu zaten başından beri mama veriyorum. 10 aylık oldu çok şükür hala mama meme gidiyorum ek gıdası hariç. Yapısal bir şey süt mevzuu azsa zorlayacak bir şey yok neler yedim az işte yani :)