Hayal6190 Bebeğim 2,5 aylık. Gündüzleri hemen hemen hiç uyumuyo her 3 saatte bir mamasını ıcıyo ama akşam saat 8 den sonra bıraksam sabaha kdr saat 4-5e kdr uyur aralıksız. Sizce birazdan uyandırıp yediriyimmi yokaa bırakıyım uyusun mu ???? Ne yapasam bilemedim.. 🤷🏽♀️
Teemo07 Hayal6190 ayy bırak uyusun 🙂 sende git uyu, hem de benim yerime 🥰 Bizde 2 aylık olmak üzereyiz geceleri en azından Bi 5 saat uyusun diye dua ediyorum. Ama 2 saatte 1 kalkıyor paşam emmek için.sabah 5 ten sonra da her 40 dk da 1.. Gündüzleri desen hiç uykusu yok. Aksam olsun diye saatten ayırmıyorum gözlerimi 🤗
busrasilra14 Hayal6190 yani simdi unuttim ben biz 5bucuk ayligiz ama eger ki 7-9 saat beslenmeden uyuyabilir diyorsa doktorun birsk hic uyandirma. Oyle alissin gitsin. Kalkan bebek cok zor. Ben gece 3 kere emziriyorum 🤦🏻♀️ Hele bide simdi dis donemi gogsum disarda geziyorum resmeb. Eger bir sagliksak engel yoksa sakin kaldirma canim bence
Hayal6190 Teemo07 olsun canm bunlar güzel şeyler dilerim en kısa sürede bir düzene girersin inşallah ☺️☺️
-Alp- Hayal6190 uykusunda emzirin. 2. ay dolana kadar alarm kuruluydu telefonda 2 saatte bir kalkardım
melisitos Biz de 2,5 aylıktan beri uyandirmayi bıraktık, o ne zaman kalkarsa o zaman emziriyorum. Bazen 3 saate uyanıyor bi yokluyor bazen 7-8 saat uyanmiyor. Kismet artık 😄
Teemo07 Hayal6190 insallah bekliyorum bakalım🤗 simdi emzirdim gazını cıkardım altını değiştirdim. Cin gibi bakıyor etrafa 😂
Cipiti Hayal6190 bırakın uyusun 2ay 20 günlük bebeğim gece ne zaman uyanırsa emziriyorum uykuda beslenme kadar önemli acıkınca zaten uyusa bile ağzını açıp aranıyor çoğu zaman kalkmadan emiyor 🐿️🐿️
Anne12345 Hayal6190 benimkide bazen o aylar da gece 5 6 saat uyurdu ben dayanamaz emzirirdim ama eben kilosu normal kalkmama gerek yok deyince bıraktım. Önemli olan kilo alımı. Size tavsiyem sizinki baya uyuyormuş o arada en azından bir kere sütünuzu sağıp buzluğa atın. Hem siz rahat uyursunuz hemde Sonradan ihtiyacınız oluyor benim cok işime yaramısti. Hiç ihtiyacınız olmasa bile ek besine geçişte princ unuyla karıştırıp verirsiniz
Nohutannesi Hayal6190 9saat açlık için çok küçük. Bence doktorunuza danışın. Özellikle kilo probleminiz olabilir bu kadar uzun açlıkta. Benim bebeğim 9,5 aylık. Şu an bile okadar uzun süre aç kalmıyor. 23-24 gibi uyusa bile ben besliyorum sabah 6-7gibi uyandığında yine besleniyor. Uyandırmadan emzirebilirsiniz ama uyanmasına gerek yok
fatimas27 Hayal6190 benim de oyle gündüz bir çocuk 1 saatte mi yatmaz gece de 9 da yatar ara ara emzirmeye kaldırım sabah 6 da da ayaktayiz