ikbalkr Saçımı doğal diye gratsin green terapiyle boyadım açık sarisina. Saçım açık kahve oldu biraz da turuncu. Şimdi ben aynı boyayla bir daha boyayım mi çok geçmeden ? Sarı olsun istiyorum ilk kez saçımı boyuyorum yakar miyim ne yapayım fikir verin 😇