Kbrasahiinn06 Bebeğimin poposunda günlerdir hafif kabarık bi kızarıklık var buraya fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum ama internet görsellerinden baktım ama benziyor mantar görsellerine nasıl geçer bu
pikacuu Kbrasahiinn06 Belki pişik olmuştur. Mantar genelde beyaz olur cnm. Bepanthol sğr ya da kantaron yağı ya da hindistan cevizi yağı sür hemen geçer. Geçmiş olsun 🙏
Sln20 Kbrasahiinn06 Mantar sivilce gibi oluyor ucu pütürlü iltihaplı gibi. Eğer öyleyse trosyd iyi geliyor. Pişikse sudocrem öneririm. Geçmiş olsun 🌸
leylaylcnkaya Kbrasahiinn06 zeytinyağı sür kuzum birde ıslak mendille poposunu sildikten sonra hemen bağlama altını bekle kurusun öyle bağla nemli kalırsa bakteri oluşuyor
Ayre11 Kbrasahiinn06 pişik sadece kızarık oluyor ama böyle sivilce gibi çok hafif ve seyrek de olsa beyazimsi ise mantar olabilir canım yine bir doktoruna danış istersen benim bebeğim de mantar olmuştu doktorumuz canestene+hamazinc vermişti avucumda karıştırıp surmustum günde uc kere bir haftada geçmişti Rabb şifa versin inşallah yardımcı olmuştur 🌼
Miyauw Canesten krem sür hemen geçiriyor canım bizde onla savaşıyoruz ama hemen geçiriyor sonsuz tavsiyedir https://imgyukle.com/i/Olbkot
Mucizem_06 Kbrasahiinn06 benim bebgmde var mantar pütür pütür oluyo trsyd kullanıyorum kuru birk birde
Ela3009 Kbrasahiinn06 sağlık ocağına götürün onlar krem yazar . Bebeğinizin cildi hassas demekki burada yazılan kremleri alıp kullanmayın çoğu kortizon içeriyor zarar verebilir . Benim bebeğimde öyleydi krem yazdı 3 günde geçti . Altını sürekli açık bırakın pudrayı ihmal etmeyin. Çok geçmiş olsun 💐