Merhaba güzel anneler 💜 18 aylık kızım var ilk defa başımıza geliyor. Vajinasında yapışıklık fark etmiştim şüphemde haklıymışım doktorumuz bugün kontrolde kendisi açtı çok hafif zaten bakarken hemen açıldı çok ince dedi. Hiçbir şey yapmana gerek yok dedi. Az önce fark ettim orası epey kızarık. Normal mi acaba bu durum? Bir de siz neler yaptınız bu durumda bir şey kullandınız mı? Ne yapmak gerekir neye dikkat etmek gerekir acaba? Neden olduğu hakkında da hiçbir fikrim yok 🙄