tco Merhaba güzel anneler . Oglum tam 7 aylık . 3/4 gundur gunde 4-5 defa kaka yapiyor. İshal degil baya kıvamlı ve ek gıdadan mı bilmem ama resmen beklemiş çöp gibi kokuyor🤮. Kaka sayısı bana çok fazla geldi. Bu aylarda normal mıdır. Başına böyle bir şey gelen var mi? Doktora goturmem gerek midir
Dilany tco valla benım oğlumun da kakası çok kötü kokuyor ama hiç fazla kakası olmadı ennn fazla iki binde gidin isterseniz bilemedim😞
Elifceli tco benim kızımda 7.5 aylık geçenlerde 10 gün kadar aynı sizin dediğiniz gibi oldu belki günde 7-8 oldu kakası hatta gece uykusundan uyanınca bile yaptı probiyotik kullandık doktorumuz söyle sonra geçti çok şükür
Azraemirefe Benimki 7bucuk aylık genelde sabahları bı kere yapar çok nadir 2 olur arada da birgün yapmaz diğer gün yapar ama değişiyor bebekten bebeğe....