Fahriye_sb Kızlar benim bebeğim 4 aylık kakasini bu ay içinde 3 kere 10 gün süreyle yapmadi doktora gittim poposu çatlamış krem verdi ancak ise yaramadı biri dedi ki probiyotik değiştir işe yarar dedi hangisini kullanıyorsunuz memnun musunuz yaa
Kk41 Fahriye_sb doğdugundan beri Nbl probiyotik drop d3 kullanıyoruz hiç kabız olmadı ek gıdaya geçtik hiç bir sıkıntı yasamadık hemde d vitaminli ayrı vermiyorum böylelikle
Neslyhn Fahriye_sb geçmiş olsun. Forbiome kullanıyorum ben. 1 aylıktan itibaren sıkıntı olduğunda 4 damla kadar veriyorum. Sürekli kullanmıyorum, haftada 3-4 defa kullanıyorum. Doz ayarını eczacı ya da doktora danışın mutlaka
Neslyhn Fahriye_sb biz kabızlık ya da iahal durumu için değil, doktor bağırsak florası gelişsin-düzelsin diye vermişti. Bir ara gaz problemi yaşamıştık. Çok şükür kabızlık yaşamadık