Arkadaşlar selam🤗 Kızımın mamasını yaklaşık 1 ay oldu değiştireli,gaz oldugu için ve çok köpürdüğğ için değiştirdim mamayı.Şuan kullandığımızdan çok memnunum gazı çok çok nadir oluyor ve hiç köpürmüyor fakat kakası yeşil ve çok kokulu.Mamanın yorumlarında kakanın yeşil olduğunu yazmış bazı anneler mamadan dolayı yeşil ve kokulu ama merak ettiğim buna sebebiyet veren nedir? Neden yeşil ve kokulu oluyor bilgisi olan varsa lütfen yazabilir mi?