Merhaba kizlar 18 aylik bir oglum var istahli bir bebek olmasina ragmen öğürme ve yemek reddi oluyor yani soyle diyeyim on gun yemek yiyorsa geri kalan 20 gun yemeyi reddedik yemek gorunce öğürüyor iki kasik alsa ucuncu kasigi zorladigimda ne var ne yok cikariyor dr a da goturdum kac defa tahlilleri de iyi cikiyor dr her ihtimale karsi b12 icin igne vermisti oda fayda etmedi balik yagi surubu verdi istahini acar diye bir sure etki etti gercekten ama surup bitince tekrar basa dondu artik canim sikilmaya basladi nasil onune gecebilirim bunun bu durumu yasan bilgisi olan var mi