Sinemciftci ya ben anlamadım bu çocuk aç madem niye emmiyor ki sağıp mı vermem lazım ama meme reddi falan değil diyorum ya aradan 5 aaat falan geçince güzel emiyor boşaltıyor göğsümü hatta sütümde var ama ben daha sık teklif ediyorum emmiyor ağlıyor emmeyeceğim diye bende bırakıyorum aç olsa zaten emer diye birde aç olan çocuk huysuz olmaz mı emzik veriyorum acaba o tokluk hissi verip o yüzden mi emmek istemiyor teşekür ederim olmadı sağıp vericem napıyım ki