Kızlar bebeğim 3 ay 4 günlük bu zamana kadar hiç yastıkta yatırmadım sallamadımda öyle kendi uyuyordu ama bu son zamandır meme reddi gazlarıydı kolumda uyutuyordum kollarım ağrıdı artık 😂 ilk defa bu akşam yastıkta ayağımda salladım yastık var kafasının altında şuan beşikle beraber verilen yastık sizce yastıklamı yatmalı yastıksızmı kussa boğulurmu