Zehrayeg Kızlar selam kurutma makinesi alacağız kullanıp memnun kaldığınız bir marka ve model var mı?
Mom_teacher Zehrayeg arçelik kullanıyorum 1senedir çok memnunum, bütün kış hep kullNdım, elektrik faturasını da çok arttırmadı, tam hatrlayamadım ama kt3873dü galiba modeli A sınıfı
Busranehirmila Zehrayeg hoover tek geçerim. Alman markası zaten. Ben kendimi bildim bileli bizde var eskiden arçelikti ama baya eski modeli 2000 lerin başında onu kullanıyoduk mesela. Sonra hoover aldık annemdeyken çok memnundum hergün açarız bir kere bile arızalanmadı 🧿 evlenirken aynısını kendime aldım çok aşırı memnunum. Hiç bir sorun sıkıntı yok maşallah. Şuan bizim model yok eski çünkü ama benden görüp arkadaşım da hoover aldı yeni modellerden o da aşırı memnun