bgmarik çocuklarım huyları çok değişiyor. Ama bence emdiği için sürekli uyanıyor kızınız. Benim oğlum 11 aylıkken emmeyi bıraktı (bende operasyon geçirmiştim sütüm çok azalmıştı) sallayarak uyutuyordum, 2 yaşına doğru geldiğinde artık çok ağırlaşmıştı ve 2.ye hamileydim. Bacaklarım çok ağrıyordu. Gerçekten uykusunun gelmesini bekledim, gündüz uyutmadım vs, akşam olunca yatağının yanına oturarak uyutmaya alıştırdım. Zaten 7.ayda odasını ayırmıştım, Şuan 2.5 yaşında ve odasına isteyerek gidiyor, rutinimiz var biberonla sütünü içiyor, yatağının yanında 10 dk oturuyorum ve sonra uyuyor, bazen masal anlatıyorum filan. Uyurken emzik kullanıyo ama daldıktan sonra düşüyo bir daha da almıyor. Ama anne sütü almaması ve yatağının kendi kullanımına uygun olması bence önemli. Montesori yatak kullanıyorum ve korumalıkları var, düşme konusunda en ufak korkum olmadı, kendisi de istediği zaman girip çıkabiliyor. Yastığı ve yatağıyla bağ kurdu. Emmediği için de ağzı beni aramıyor. Salladığım dönende bazen çok kolay geçiş yapıyordu bazen saatlerce salladığım oluyordu. Çok zor bi süreç. Şimdi 2.oğlumun uyku düzeni hiç yok, odalarını birleştirmek istiyorum 2.sürekli uyanıp ağladığı için abisini uyandırır diye birleştiremiyorum. Emmeye çok düşkün, ağzı beni aradığı için sürekli uyanıyor. Demek istediğim aynı şeyi 2.çocukta yapamadım. Memeyi bırakana kadar da yapabileceğimi sanmıyorum