Alminamom Kızlar 4 buçuk ay oldu doğum yapalı ama son 3 gündür dikiş yerim de ve belimde iğne vurulan yerde ağrı var neden acaba napsam geçer başına gelen varmı
Seden Alminamom ilk 1 yil sezeryan yerinde ağrı olur canim, sonrasında ağır kaldirdiginda (hele ki senin daha çok yeni aman dikkat) ve usuttugunde de olur. Belindeki agriyi bilmiyorm bende olmamisti doktoruna bi danis istersen.
Mom0982 Alminamom Ben çok yorulduğumda ağrı oluyor,daha çok yeni senin.Kendini çok yorma,sıcak bak kendine
Alminamom Sevdamavi valla bazen mama ver altını değiş etrafı topla derken çorap giymeyi bile unutuyorum
Adnsare_p Alminamom Çok çektim bel ağrısından iğne yeri sizliyordu altı ay sızlama ağrı sonra hamile kaldım tekrardan herşey bitti ağrı yok
Dunyamsensn2008 Alminamom Benim iki yıl oldu sezeryan yerim sadece usuttugum d Zaman çok ağrıyor o yüzden anladım ki belini sıcak tut yani üstü açık uyumustum ondan oldu