Annesininprensesi Kızlar bebeğim 5 gün sonra 7 aylık oluyor ek gidaya başladım günde bir veya 2 kere veriyorum ama doyduğunu nasıl anlarım annem çok veriyorsun çocuğu patlatacaksın diyor mesela bugün sebze çorbası yaptım yarım kaseden de az dı biraz arttı görümcem de çok yediriyorsun diyor annem 2 kaşık yedireceksin diyor kafam karıştı ya ne zormuş bu ek gıdaya geçiş🙄 bazen bebeğimin midesi bulanıyor yerken öyle yapınca bırakıyorum eğer yerse vermeye devam ediyorum yanlış mı yapıyorum ne kadar vermem gerekiyor?
elifiii Annesininprensesi merhaba ben henüz ek gıdaya geçmedim fakat esra ertugrul (bebeimgeliyor) ‘un cok güzel ek godaya geçiş listesi vardı, internetten bir arastırın ilk aylar tadım ayları ve ara ögün olarak geçiyor doyma esaslı değil diye biliyorum.
Eminep Annesininprensesi 6. ayının altındaki bir bebek günde birkaç defa bezini ıslatıyorsa, ayda en az 600 gram büyüyorsa ve emdikten sonra mutluysa doyuyor demektir
Eminep Annesininprensesi bebegınız yeterince anne sütü alıp doyuyorsa, yanakları pembemsi görünür ve iyi bir cilt tonu vardır.
Ygz Annesininprensesi canım yediği kadar ve tabikide. İlk deneyeceğin seylerde azdan coğa dogru vereblrsn. Benmde 7,5 aylık gecen bi kase yedi ama bazende hic yemiyor. Benm doktorum Yemezse ısrar yok yerse istediği kadar ver demişti.