20 lik disim cıkıyor ve intihap oldu yanagım hafiften sisti ve bademcigim doktora gittim 2 aylık bebegim oldıgu icin bisey yazmadı cok siserse penisilin vırarız dedi evde dogal ne iyi gelir sizin de basınıza geldi mi emzirirkende kullanabilecegimiz bi antibiyotik yok mu doktor parol bile icmemen lazım emzirirken dedi insalh sismez gecer gider ya dua edin bebegim daha col kucuk tek bakıyorum bide