
Hanımlar, eşimin dedesi oğluma şu yukardakine benzer tek bi kehribar taş verdi. Diş dönemi için faydası oldu diyenler var, bende denemek istiyorum. Ama sorun şu ki ben bunu nasıl takacağım. Çengelli iğneye geçirip omzuna takayım desem çok tehlikeli o olmaz. Kolye şeklinde yapıp boynuna takayım desem o da tahriş eder diye düşünüyorum. Bebeklere böyle şeyler en güvenilir nasıl takılır acaba ? İlla vücuduna yakın mı olmalı? Bi de kaçıncı ayda takmaya başlamak gerekiyor?