Oğlum 7,5 aylık akşam uyurken güzel emerken uyuyor ya da pış pisla uyuyor ama bir saat sonra ağlayarak uyanıyor uykusu çok ama dalamıyor her 5 dk da bir uyanıyor sürekli uyutmaya uğraşıyorum hasta mi yoksa gaz sancısı mi yoksa bu aylarda böyle mi oluyor acaba çok yoruldum ☹️