3,5 aylık kız bebeğim var, gece uykusu güzel ama gündüz uykusu hiç yok. Ne kucakta durur, ne yatırmaya çalıştığımda durur sürekli ağlıyor mızmızlanıyor gündüzleri. Son 4 gündür böyle. Önceden böyle bir şikayetimiz yoktu . O uyuduğunda yemeğimi de yapardım duşumuda olurdum, ama artık uyumuyor gündüz lütfen teselliye çok ihtiyacım var neden böyle olabilir ki???