Huzurkokulum eğer bebeğiniz sadece anne sütü alıyor ve her ay gelişimi güzel gidiyorsa (500-1500 gr arası kilo alıyorsa) ek gıdaya 6. Ayda başlanıyor. Ama anne sütü artı mama veya sadece formül mama içiyorsa 4. Ayda ek gıdaya geçiliyor. İlk olarak sebze sonra meyve en son alerji olabilme ihtimaline karşı yoğurt veriliyor. Ek gıdaya başlanan ayın son haftası muhallebi pirinç unu tarzında şeyler verilmeye başlanıyor. ek gıdada ilk ay bebeğin doyması değil tadımlık şeyler yemesi gerekli. Zaten midesi çok küçük ve hiç bilmediği tatlar olduğu için ilk ek gıda tadıımlarında az az yiyor. Gün geçtikçe yediği miktar artıyor canım ☺️ Benim kızım 7 aylık, bizde ek gıdaya alışmaya çalışıyoruz. Benim bildiklerim uyguladıklarım bunlar. Yine merak ettiğin birşey olursa yardımcı olmaya çalışırım