Deletedmom27337 zeynepduha ben uyandırmıyordum. Uyandırsamda ağzını açmıyordu o yüzden bıraktım kendi acıkınca uyandı hep
Yusufum02 zeynepduha evet daha çok küçük bn 4. Aya kadar kaldırmış tım o daha tam farkında deyıl acıltıgının kalmaz ama tavsiyem 4 aya kadar kaldırın
BaharDurum zeynepduha kızım 52 günlük bugün sordum doktoruna uyandırma acıkınca kendi uyanır 5-6 saat bile olsa uyusun dedi
Gorkeminannesiii zeynepduha 40ı çıktı bıraktım uyandırmayı uyandırma bence o acıkınca uyanır uykunun ne oldugunu anlasın şimdiden ☺️☺️
ahmetseliminannesi zeynepduha benmde ikizlerim bebislerim var 55 günlükler 40 i çıktıktan sonra uyandirmiyorm zaten kendileri standart 3 saatte bi uyanıp agliyorlar acıkınca
Doruk-26 Ben 2 aylığa kadar hep uyandırdım doktora sordum 40 I çıkınca bıraksaydın uyandırmayı kendi uyanır açıkınca demişti
Ozdmrkbraa zeynepduha uzayan sarılığı varmış mutlaka 2-3 saatte bir besleyin kan şekeri düşer daha çok uykuya verir kendini siz uykusu var zannedersiniz ama işler kötüye gitmeye başlayabilir bile Allah korusun güzel günlerde büyütün inşallah 🙏🏻
Ceyoo93 Bu hafta bende sordum 40 ı çıkınca kaldırma dedi doktor şuan 19 günlük 40ın dan sonra kaldırmayacağım şimdi bile acıkınca kendi kalkıyor ilk günler zor uyanıyordu