Mollarca Merhaba arkadaşlar bebeğim 3aylık bütün gn toplasan 45dk uyudu actir diye yedirmege kustu gazı vardır dedim alttan gazda cıkartyor eli sürekli agzında emzik almadiiği icin elini yiyor bütün parmaklrını sokuyor artık dedim diş değildir ama galiba diş parmagımla kaşidim 10dk rahat etti tam uyudu yine uyadı sizce de diş mi?
Gizem_Teo Mollarca bizde 3aylığız canım geçtiğimiz günlerde doktor kontrolümüz vardı aynısını benim oğlanda yapıyor eli sürekli ağzında ağzı sulanıyor doktorumuza sordum diş seğil bu aylarda yaparlar çok normal dedi. Etrafını keşfetmeye çalışıyorlarmış sanırım o yüzden.
leynanin_pembemantosuu Mollarca yaklaşık 3 aylıkken diş sancıları başlıyor çıkması rahat 6 ayı buluyor oğlumdada aynı şekilde 3 aylıkken kalınmalar su akmaları başladı 6. Aya girdiği gün 2 dişi patladı ama geçmedi sulanması kalınması 8. Ayda 2 dişi daha patladı
Mom_teacher Mollarca bizde 3bçk aylığız, geçen hafta kontrolde doktora sormuştum, normal dedi, salyaları arttığı için bide ellerini keşfettiği için ağzına sokuyorlarmış, diş sıkıntılsrı için çok erken Daha