Hifaskkk44 Miniminimini sütünün tadına baktın mı canm benim bebeğim de sağı alır solu almazdı tadına baktım sol göğsüm resmen tuzlu süt sağ göğsüm şekerli süt gibiydi
Trilaylay Miniminimini son 1 haftadır bizde de aynı durum var. Çok açken yada uykuluyken veriyorum onda bile az emip bırakıyor . Kızım 9 aylık bu arada ilk doğduğunda da aynısını yapmıştı sonra alıştırmıştık . Neden böyle hiç anlamadım.🤷🏼♀️
Ayse_54 Miniminimini benimde solu alıyor sağı almıyor sağ daha büyük ağır bide ucu daha az ondan almıyor bu ara vermeye çalışıyorum gece bide gündğz telefonumdan kurutma makşnesi sesi açıyorum bi şoka giriyor alıyor 😂 hatta alamamasından sağdakinde süt daha az
Mehtapdemir3510 Aynı şeyi bende yaşıyorum sol emiliyor sağı almıyor en basından be böyle onun için de sağda süt damla damla ilk sağı veriyorum ama uçda çıkmadığı için hepten sorun yaşıyoruz bakalım buarada 34 günlüğüz