Rumoss 2. Ay aşısından sonra bizdede kabızlık oldu, 7. Gün yapmıştı ben ekstra hiçbir müdahalede bulunmadım çünkü huzursuz değildi keyfi yerindeydi. Anne sütü alıyorsa ve bebek huysuz değilse 7-10 güne kadar normal karşılanıyor hakiki zeytinyağı içirebilirsin çay kaşığıyla, ( ek gıda sürecinde birkaç gün yapmadığında veriyorum bizde işe yarıyor ) ama bebeğine rahatsızlık veriyormuş istersen birde doktoruna danış 🌿