Mirayneva Merhaba bayanlar bebeğim 3 buçuk aylık ve her ay grip oldu 40 mız çıkmadan gelmeye başladılar ee gelmeyin de denilmiyor babamız hastane de çalıştığı için ister istemez grip oluyor kısaca bebeğim gripden kurtulamadı her ay grip oluyor tam iyileşti derken tekrar grip oluyor doktora götürdüğümde ilaç vermiyor anne sütü diyor fakat sağlık ocağındaki ebemiz kilosu iyi diyor ama bana zayıf geliyor bebeğim. Bu arada 3.5 aylığız 5 buçuk kiloyuz sizcede normalmi kilosu
ebrupoyraz Mirayneva bence gayet normal kilosu sağlığı yerinde olsun gelişimi güzel olsun daha ne olsun sonuçta kasaba et borcumuz yok dimi 😉 alır merak etme zamanla,hastalanması da o aylarda benimkide öyleydi bağışıklığı için gerekli annesi
Kbrabdlhyvzlp Mirayneva canım en son hangi göğsünü emzirdiysen diğer emzirme de onunla başla göğüsteki son süt yani yağlı sütü de almış olur ebe öyle demişti doğduğunda beri öyle emziriyorum
gzmbkr Benimki grip olmadığı halde öyle kilosu ilk zamanlar çok taktım da şimdi diyorum sağlığı yerinde olsun gerisi mühim değil
Mirayneva Kbrabdlhyvzlp bende sizin dediğiniz gibi yapıyorum ama öyle galiba hasta olduğu için geriliyor kilosu