Merhaba anneler. Bebeğim doğduğunda bir tane yumurtalıgı yerine inmemiş. Dpktor 1 yaşına kdr takip edilecek dedi. İnebilir zamanla dedi ama inmesse müdahale edilip yerine cekebiliriz söyledi bu durumda sünnette olamıyoruz. Aslında 3.ayına kdr sünnet ettirmek istedim ama malesef olmamıyoruz. 1 yaşına kdr bekleyecegız. Böyle bir durum yaşayan anneler var mı acaba. İnşallah inerde bi acıda ondan çekmez yavrum 😔😔