Kızlar oğlum 13 aylık dünden beridir geçmek bilmeyen kusması vardı kafasını hafif bir yere çarpmıştı kusunca acaba bişey mi oldu diyip ambulans çağırdım acile gittik tomografi çekildi sorun yoktu ama kusması devam etti dünden beridir 15-20 kez kusmustur. Saat sabah 3 te eve gelip tekrar beste farklı hastaneye gittik. Kan ve idrar ve alerji testi yapıldı herşey temiz. Tomografi temiz Allah’ım kafayı yicem çocuk hala kusuyor birde şekeri 60 larda çıktı bende dünden beri kusuyor hicbisey yemedi muhtemelen ondan dedim doktor bizi bırakmadı ama ben kağıt imzalayip çıktım çünkü çocuktan habire kan alınıyor zaten aç bir de kan alınınca çocuğun iyice kan şekeri düşüyor. Aldım eve geldim emzirdim sonra biseyler verdim çocuk kendine geldi yine kustu ağız dolusu bu seferde ağrı kesici ateş düşürücü verdim 4 saat arayla şuan çok şükür biraz halsizlik dışında kusması yok. Başına gelen var mı hiçbir sebep yokken bir anda neden kusar bu derece bir sürü şeye bakıldı herşey temiz kafayı yiyecektim ağlamaktan hala gozlerim sis basım çatlıyor. İnternette okudum diş döneminde bazılarında kusma oluyormuş ondan olabilir mi? Veya mide usutmesinden çünkü ağrı kesici verdim kusmuyor artık.