HGEU Doktor dün tetagil verdi diş çıkarmada kolaylık sağlar diye ama kullanımı pek açık değil saşeyi direk ağzına mı vereceğiz yani su ile mi yoksa granül şeklinde mi ?🧐
irva HGEU Ben dil üstüne veya altına döküyorum toz direk boğazına kaçıp öksürmesin diye.Hemen eriyor zaten.😊
Diana07 HGEU canım bende kullanıyorum direk ağzını açtırıp damaklarına gelicek şekilde iki kerede döküyorum
Brcnndmr Ben alt damaklarina dokmeye calisiyorum parmagimla masaj yapiyorum, yoksa hemen eritip yutuyor