Ecemdefne bizimkide öyleydi o günlerde doktora götürdügümde doktor gaz sancısı demişti metsil ve bioagia diye gaz damlası var onları alınca gecmişti diger gaz damlaları işe yaramamıştı birgün yapıp birgün yapmaması normal kabul ediliyormuş bebeklerde 10 güne kadar yapmayabilirlermiş hatta ama bize doktorumuz mamasına has zeytinyağı koy kolaylaştır demişti deneyin sizde isterseniz