Arkadaşlar oğlum 4.5 aylık çok fazla gazı var emerken yoğun ses gelıyor bagırsaklardan ve emzirme bittikçe yarım saat sonra karın agrısı cekıyor sürekli böyle doktor laktaz enzimi yeterli değil deyıp relactaz diye damla verdi kullanıyorum test yapmadan normal mi bu durum kullanan var mı?